Het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
Projecten

Het eerste aanspreekpunt voor onze klanten

Je hoort ze wel, maar je ziet ze doorgaans niet: de support-medewerkers van Libra. Elke dag zitten ze klaar om vragen van onze klanten te beantwoorden en om problemen van afstand op te lossen. Aan het woord is support-medewerker Teun Grimbergen: “Geen dag is voor mij hetzelfde.”

Diversiteit

Iedere klant, iedere vraag en ieder probleem is anders. Voor klanten die naar de helpdesk bellen wordt dus ook altijd naar een oplossing op maat gezocht. Dat maakt het werk nu juist zo divers, vertelt Teun. “Ik kan een dag beginnen met een computer die niet opstart, vervolgens te hulp schieten bij een bedrijf waar de mailserver niet functioneert en doorgaan met een klant die een ‘out of office’-melding of antwoordapparaat wil instellen.” 8 van de 10 problemen kunnen op afstand worden verholpen, door telefonisch te begeleiden of door in te loggen op de servers en systemen van een klant. Wanneer dit niet mogelijk is, schakelt Teun direct een van de buitendienstmonteurs van Libra in, die op locatie werken.

Prioriteiten stellen

Zo nu en dan komt er een complexe zaak voorbij, zoals een bedrijf bij wie de ICT er helemaal uitligt of een stroomstoring die ervoor zorgt dat een heel bedrijf plat is komen te liggen. “Op zo’n moment staat de telefoon roodgloeiend. Dan is het zaak om als support-medewerker je prioriteiten te stellen. Allereerst helpen we natuurlijk de klanten die helemaal stilzitten. Bij Libra vinden we het bovendien belangrijk dat van een probleem eerst de oorzaak achterhaald wordt. Pas dan kan naar de meest efficiënte oplossing worden gezocht.”

Informele sfeer

Teun werkt al meer dan tien jaar met plezier bij Libra. “Ik heb hier de kans gekregen om stappen te maken in mijn loopbaan. Ik begon met het repareren van pc’s en ben zo doorgestroomd naar de support desk. Mijn ambitie ligt ook op een interne functie en niet op de buitendienst.
Ook het opbouwen van klantcontact geeft me voldoening. Wij zijn toch het eerste aanspreekpunt voor onze klanten!”

geen events gevonden

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Inspiratie project Tilbox
Inspiratie project Tilbox
Libra ICT zorgt ervoor dat de IT-oplossingen van Tilbox probleemloos blijven werken. Inclusief het beheer van netwerken, apparatuur, softwarecompatibiliteit en gebruikerseisen. Onze experts waarborgen de stabiliteit en efficiëntie van de IT-systemen van Tilbox, evenals de implementatie van nieuwe veiligheidsmaatregelen.
Inspiratie project: Bax Metaal
Inspiratie project: Bax Metaal
Bax Metaal uit Bergeijk is een sterke en betrouwbare speler in de metaalbranche, leunend op de pijlers engineering, laseren, kanten, samenstelling, assemblage en finishing. Bax Metaal biedt klantgerichte oplossingen in de vorm van samengesteld plaatwerk en buisconstructies in RVS, aluminium en staal. Stilstaan is voor Bax Metaal geen optie, daarom blijven zij zich ontwikkelen op alle mogelijke gebieden. Techniek en kwaliteit vormen altijd hun uitgangspunt, dus ook als het neerkomt op hun ICT-infrastructuur.
Passwordless inloggen: een veilig en eenvoudig alternatief
Passwordless inloggen: een veilig en eenvoudig alternatief
Iedereen kent het wel, je bent je wachtwoord vergeten en moet even snel een nieuw wachtwoord instellen om weer toegang te krijgen tot je account. Het mag niet, maar soms kiest men dan voor een wachtwoord dat makkelijk te raden is en dat kan gevaarlijk zijn.
<strong>Bruns wapent zich tegen phishing met hack-demo</strong>
Bruns wapent zich tegen phishing met hack-demo
Vorige week hebben we voor een van onze klanten een cyber security event georganiseerd in samenwerking met SecDesk. Een Hack-demonstratie. Het doel van dit event was om de medewerkers van het bedrijf Bruns meer inzicht te geven in de wereld van hackers en cyber risico’s, en om de bewustwording van de medewerkers over cyber risico's te vergroten.
Digitaal onderwijs op school in Kenia
Digitaal onderwijs op school in Kenia
Onze Stefan reist deze zomer naar Kenia! Al een jaar is Stefan de reis aan het voorbereiden. Plannen maken, apparaten en onderdelen verzamelen, transport van alle goederen organiseren... Het was een flinke klus, maar de nieuwe ervaring en kwalitatieve verbetering van het onderwijs die de kinderen op een school in Kenia gaan krijgen, daar gaat Stefan voor.
Belangrijke wijziging Microsoft 365 licenties
Belangrijke wijziging Microsoft 365 licenties
Vanaf 1 maart 2022 gaat Microsoft over naar een nieuw licentiemodel. Dit geldt voor alle 365 producten. Regel je licenties voor 25 februari en bespaar!
Scroll naar boven