Beheer

Systeembeheer of ICT-beheer omvat de dienstverlening die nodig is om de ICT-infrastructuur soepel lopend te houden. Dit gaat in het beginsel om het monitoren en het preventief onderhouden van het systeem. We houden je ICT faciliteiten up-to-date en competent voor groei. Daarnaast biedt onze support, in huis, op locatie en in datacenters snel oplossingen wanneer iets niet naar behoren functioneert. 

Complete ontzorging

ICT-beheer is een belangrijk aspect in de continuïteit binnen je organisatie. Deskundige, consistente support biedt zekerheid en veiligheid zodat je compleet ontzorgd bent op ICT gebied. Jouw organisatie zich kan focussen op het eigen werkveld en passie. Hetgeen waar jullie goed in zijn! Onze experts kennen alle processen tot in de puntjes en nemen je mee in de materie. Open communicatie en duidelijke uitleg voorziet je van een stabiele basis. Zo ben je altijd goed op de hoogte van het systeem waarmee je werkt en kun je comfortabel en zelfverzekerd aan de slag. 

  • Proactief, preventief en voorspellend systeembeheer 
  • Monitoring en metingen binnen het systeem voor het opsporen van trends en eventuele knelpunten
  • Actief oplossen van complicaties 
  • Mogelijkheid tot 24-uurs oproepdienst voor directe support 
ict beheer

Partners: Connectwise, N-Central.

Belangrijke wijziging Microsoft 365 licenties
Belangrijke wijziging Microsoft 365 licenties
Vanaf 1 maart 2022 gaat Microsoft over naar een nieuw licentiemodel. Dit geldt voor alle 365 producten. Regel je licenties voor 25 februari en bespaar!
Gigantische dreiging door Log4j
Gigantische dreiging door Log4j
Log4j? Wat is dat? Waarom horen we er plotseling zo veel over? De IT wereld staat op z’n kop. De recente ontdekking van een significante zwakke schakel in een open-source library voor Java doet een wervelwind van stof opwaaien. De kans dat jouw ICT-omgeving wordt beïnvloed was zelden zo groot. We leggen het probleem van Log4j uit. 
Een SOC tegen cybercriminaliteit: snel, sneller, snelst
Een SOC tegen cybercriminaliteit: snel, sneller, snelst
In de strijd tegen cybercriminaliteit wordt veel vooruitgang geboekt. Toch is er geen tijd om eens lekker achterover te gaan leunen. In de meeste gevallen blijkt menselijk handelen de grootste oorzaak van lekken binnen de ICT-infrastructuur. Een SOC geeft je een voorsprong in de tijdsdruk die vaak meespeelt wanneer hackers een ingang krijgen. Hoe meer tijd hackers hebben, hoe meer schade zij kunnen veroorzaken binnen je netwerk. Snel handelen is key.
Het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
Het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
Je hoort ze wel, maar je ziet ze doorgaans niet: de support-medewerkers van Libra. Elke dag zitten ze klaar om vragen van onze klanten te beantwoorden en om problemen van afstand op te lossen. Aan het woord is support-medewerker Teun Grimbergen: “Geen dag is voor mij hetzelfde.”
Anti-Crash Course – deel 3
24
mei 2022
Anti-Crash Course – deel 3
Tijdens deze course wordt je meegenomen tot in de absolute essentie van Cyber Security. Het doel van dit drie-delige mini college is om CIO’s en andere IT verantwoordelijken naar een verhoogd kennisniveau over ICT-beveiliging en gerelateerde zaken te begeleiden.
Scroll naar top