Home » Blog » Vertrouwen, persoonlijk contact en betrokkenheid

Vertrouwen, persoonlijk contact en betrokkenheid

 

Het helpen van bedrijven en hun mensen zit in ons DNA. We krijgen er energie van als we onze klanten met raad en daad kunnen bijstaan op weg naar automatisering van bedrijfsprocessen en communicatie. Een samenwerking met ons staat garant voor vast, persoonlijk contact en een gezonde werkrelatie voor de lange termijn.

Wat we ook doen, we doen het continu met onze kernwaarden in het achterhoofd. Waar wij voor staan:

  • We streven altijd naar een nóg betere service. We zetten net die stap meer en zijn persoonlijk betrokken.
  • Oplossingsgericht denken. We zorgen voor antwoorden en oplossingen, zelfs als de klant of een collega een eventueel probleem nog niet heeft ondervonden.
  • We bieden kwaliteit, zowel in productoplossingen als in eigen diensten. 
  • Efficiëntie: we gaan altijd op zoek naar manieren om te verbeteren.
  • We investeren in de toekomst, zijn betrouwbaar en oprecht. Geven én nemen, daar gaat het om in een plezierige samenwerking!

 

Recreatiepark De Achterste Hoef

Een voorbeeld van zo’n plezierige samenwerking is die met Recreatiepark De Achterste Hoef. Onze hulp werd ingeschakeld om een WiFi-glasvezelnetwerk op te zetten dat te gebruiken was op de hele camping. Dit project is met succes voltooid en wordt nog steeds gemonitord en onderhouden door Libra. Dirk Garvelink van De Achterste Hoef: “We kennen Jan Timmers van Libra al sinds hij met zijn bedrijf begon. Dat voelt betrouwbaar, en bovendien is het prettig om met iemand in zee te gaan die in de buurt zit. Als de nood aan de man is weten we dat we snel hulp kunnen krijgen.”

“Het fijne van Libra is dat we één contactpersoon hadden die gedurende het hele traject hetzelfde bleef. Een kundige jongen waar we altijd met vragen terecht konden. Libra was assertief, bracht ideeën in, maar was ook altijd bereid te luisteren naar onze suggesties. In zo’n samenwerking bouw je echt een band op.”

Klantreferentie Achterste Hoef

 

ATD Machinery

Ook bij ATD Machinery beviel de samenwerking van beide kanten goed. Hier verzorgden wij de migratie van de cloud naar een eigen netwerk. Hier was behoefte aan omdat ATD een eigen werkwijze had die afweek van de overige bedrijven in de groep. Gedurende een traject van zo’n zes maanden heeft Libra het netwerk van ATD onvlochten uit de cloud en een zelfstandig netwerk gecreëerd. Hierin zijn alle diensten en softwarepakketten opgezet en de data van bijvoorbeeld mail en het ERP-pakket zijn verplaatst van de cloud naar de lokale omgeving.

Roel Verschuren van ATD: “Niet alleen tijdens de migratie zelf werden we ontzorgd, maar ook de begeleiding tijdens de voorbereiding werd feilloos uitgevoerd door Libra. De logistieke stroom is voor ons zo belangrijk: bij een kleine kink in de kabel liggen we al stil. Stabiliteit en continuïteit zijn voor ons daarom essentieel – en dat kon Libra ons bieden. Problemen werden binnen no time opgelost, er werd goed gereageerd op vragen en wanneer we extra ondersteuning nodig hadden was die direct beschikbaar. Fijn om alles zo aan een externe partij te kunnen toevertrouwen!”

 

 

Benieuwd wat Libra voor jou kan doen? Neem dan nu contact met ons op.