Home » Diensten » Connectiviteit » Vaste telefonie » Managed voice

Managed voice

Echt in charge met Managed Voice

Dankzij de opmars van VoIP hoeft u uw centrale telefonieapparatuur niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Er is nu een uitstekend alternatief, dat luistert naar de naam Managed Voice. Deze hosted telefonie oplossing houdt in dat u gebruik kunt maken van state-of-the art telefooncentrales en faciliteiten, die Libra Connect heeft gestationeerd op een goed beveiligde centrale locatie.

24/7 maximale betrouwbaarheid

Dit bespaart u niet alleen geld, maar het geeft u bovenal rust. Door uw telefoniedienst via Managed Voice te laten lopen, heeft u er zelf geen omkijken meer naar. Onze technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit, worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd. Zonder dat u of uw klanten hier iets van merken. Het is niet voor niets dat Libra Connect een maximale beschikbaarheid biedt van 99,999%. Dan doet u ’s avonds toch iets geruster de deur achter u dicht.

Overal bereikbaar

Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Dat geldt ook als u veel werkt met telewerkers. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg. Een bijkomend voordeel is dat u altijd controle en volledig overzicht heeft over het belgedrag van uw medewerkers.