Home » Diensten » Connectiviteit » Vaste telefonie » Managed voice

Managed voice

Echt in charge met Managed Voice

Dankzij de opmars van VoIP hoef je je centrale telefonieapparatuur niet meer in je eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Er is nu een uitstekend alternatief, dat luistert naar de naam Managed Voice. Deze hosted telefonie oplossing houdt in dat je gebruik kunt maken van state-of-the art telefooncentrales en faciliteiten, die Libra Connect heeft gestationeerd op een goed beveiligde centrale locatie.

24/7 maximale betrouwbaarheid

Dit bespaart je niet alleen geld, maar het geeft je bovenal rust. Door je telefoniedienst via Managed Voice te laten lopen, heb je er zelf geen omkijken meer naar. Onze technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over je telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit, worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd. Zonder dat jij of je klanten hier iets van merken. Het is niet voor niets dat Libra Connect een maximale beschikbaarheid biedt van 99,999%. Dan doe je ’s avonds toch iets geruster de deur achter je dicht.

Overal bereikbaar

Als je gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Dat geldt ook als je veel werkt met telewerkers. Je medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg. Een bijkomend voordeel is dat je altijd controle en volledig overzicht hebt over het belgedrag van je medewerkers.